pátek 30. listopadu 2012

Kosmetika E.L.F.



ELFEyes Lips Face

Kosmetika E.L.F. je jedna z mých nejoblíbenějších značek. Je cenově dostupná a celkem kvalitní. Já si u ní objednávám už potřetí. Objednávám na normálních českých stránkách a to na elfkosmetika.cz
E.L.F. má 3 řady. Základní řada ESSENTIALS je nejlevnější. Můžete ji  znát taky jako dvoudolarovou řadu. Co se týče stínů, mám nejradši malou paletku se 4 stíny za 40 korun. Mají tam tekuté linky, tužky na oči, umělý řasy a sety na úpravu obočí. Na rty mají rtěnky, lesky a tužky na rty. Hodně zajímavý je oboustranný lesk pro zvětšení objemu. Na tváře mají klasicky pudry, tvářenky a bronzery. Mají hodně rozsáhlou řadu štětců, v bílé a černé barvě.
Řady MINERALS a STUDIO obsahují stejné věci, ale jsou mnohem dražší.
Řada MINERALS  je hlavně ze sad s minerálními pudry a štětci. Je zde sada s bambusovými štětci.
Sada STUDIO je profesionální. Je zde všechno co je potřeba k profi líčení. Hodně paletek se stíny a sady štětců.
Já mám většinu věcí ze základní řady. A z profesionální řady mám paletku 100 očních stínů.

P.S. Od 29.11 do 4.12 je zde speciální slevová akce, tak nepromarněte ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat