pátek 30. listopadu 2012

Recenze - Essence Colour&Go Nail Polish

Lak na nehty Essence
Kosmetika Essence je v této době poměrně oblíbená, především díky své ceně. Já jsem tento rychleschnoucí lak pořídila ze necelých 40 korun. Je to odstín 117 z podzimní řady colour&go. Musím říct, že opravdu za pár minut zaschnul. Také se mi líbí nový tvar lahvičky, takový ženský. Tím ale pozitiva končí.  Nový štěteček mi moc nevyhovuje, připadá mi takový, nějaký okousaný. Navíc jsou velmi vodové. Je téměř nemožné si nalakovat úplně celý nehet aniž by se lak přelil na kůžičku okolo nehtů. Další co bych vytkla je že je poměrně měkký, což znamená že moc dlouho nevydrží a za chvilku se na něm objeví všelijaké rýhy a šmouhy. Já na něm mám dokonce obtisklé vlasy po tom co jsem si je myla. 

 Barev v této kolekci je 44.
Sám essence popisuje své laky takto : 
Nový lak na nehty colour & go s gelovým efektem rychle zasychá, dodává tvým nehtům zářivý lesk a vypadá fantasticky. naprostá nutnost pro tvůj  podzimní look.  
- 44 trendy odstínů
- gelový efekt pro nehty plné lesku
- nový štěteček quick & easy
- rychleschnoucí formule
- dlouhotrvající efekt
- dokonalé pokrytí
Popis tedy moc nesedí :)
Více info na stránkách essence!

Žádné komentáře:

Okomentovat