čtvrtek 23. května 2013

Youtube make-up artist

Ahoj,
dnes bych vás chtěla seznámit s mými oblíbenými youtuberkami, které povýšily make-up na vyšší úroveň. Každý z jejich tutoriálů je úžasný a neuvěřitelně vynalézavý a já doufám, že jednou budu dělat stejné věci jako ony.
Michelle Phan
Je to asi neznámější youtuberka ze všech. Její první video vzniklo v polovině roku 2007 a dodnes natočila něco přes 250 tutoriálů. Já jsem na ni narazila v roce 2009, když jsem hledala video Lady Gaga a omylem jsem klikla na její tutoriál. ten mě ale zaujal a tak jsem koukala na další a další videa, až jsem taky zatoužila po tom se takhle líčit a tak jí vlastně vděčím za to, že jsem tak posedla :D.
Promise Phan
Opět asiatka a opět Phan, ale podle mých informací nemají tyhle dvě kromě vášně pro make-up nic společného. Tahle dívka zveřejňuje své atipické tutorialy od roku 2009. Já ji sleduji jen pár dní a to díky videu s transformací do mojí oblíbené Jennifer Lawrence.
Emma Pickles
Je na youtubové scéně teprve chvilku, ale už stihla natočit dost neuvěřitelných tutorialů. Mě zaujala svým návodem na Mistique z X-mena, kterou hraje Jennifer Lawrence :) Dělá i návody na účesy, u kterých se dost inspiruji.
Natasha Kudaschkina
Je sibiřská grafička, co se živí profesionálním bodypaintingem. Nahrála něco přes 200 videí a mě zaujala svým videem ze dne všech mrtvých.
Tak to je pro dnešek vše. Doufám, že se vám tyto slečny líbí a pokud znáte další takové umělkyně, ráda se o nich dozvím :)

3 komentáře:

  1. já ani jednu neznám :D ale určitě se na něktará videa podívám, baví mě sledovat makeupování :D

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ani jednu neznám ale asi začnu znát!

    OdpovědětVymazat
  3. Tie posledné dve sú zaujímavé :)

    OdpovědětVymazat