středa 1. května 2013

Nákupy duben 2013

Ahoj,
dnes jsem tu, abych vám ukázala své nové přírustky. Rozhodla jsem se že si koupím hlavně nové boty na jaro a možná nakouknu po nějakých balerínkách. Šla jsem k Baťovi a odnesla jsem si 3 páry bot a nechala v obchodě 2700kč. Z toho vyplývá že na kosmetiku toho moc nezbylo, ale přece jen jsem něco koupila.
Tak první kosmetika, co jsem koupila, byla rtěnka z YR, na kterou jsem již psala recenzi. Druhý byl krém z Oriflamu, který není úplně kosmetika, ale je to oriflame, tak co. Další byla tužka na oči od oriflamu, která byla v akci. Dále rtěnka od značky jménem Baolishi, která byla za 25kč tak jsem ji zkusila. No a poslední byl lak na nehty zase od Oriflamu v odstínu Deep plum. Pak jsem na začátku měsíce koupila 3 tvářenky, na které si na blogu můžete přečíst recenze.
První boty co jsem si vybrala byli tyhle krásné ocvočkované  tenisky. Aby mi ladily s kabelkou, dala jsem do nich modré tkaničky. Stály 1200kč.
 Druhé jsem si vybrala tyhle též ocvočkované baletínky, které jsou velmi elegantní a docela pohodlné. Stály 700kč.
 Jako třetí jsem si vybrala tyhle pohodlné kovbojské boty. Moc se mi líbí tahvězda a celkově jejich styl. Stály nějakých 900kč.

4 komentáře:

  1. Ty první a třetí boty jsou dokonalý)

    OdpovědětVymazat
  2. můžu se zeptat?? co ti přijde na oriflamu, že není kosmetika?? chápu mají tam kabelky a dolňky, ale aji normální a někdy i opravdu dobrou a nepřekonatelnou kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem to tak, že krém není úplně dekorativní kosmetika :) Samozřejmě oriflame je kosmetické značka :)

      Vymazat