úterý 2. července 2013

TAG Nežiju jen makeupem

Ahoj,
tak jsem po měsíci zpátky :) Stalo se toho hodně a vše vám časem povím. No koukala jsem se na tenhle Tag a docela se mi líbit. Asi se vám nebude zdát, že jsou tohle záliby pro kosmetickou bloggerku, ale já jsem taková zvláštní :) Tak jdu rovnou k otázkám.
1. Koukáš na televizi? Jaké pořady sleduješ a jaký je tvůj oblíbený seriál?
Na televizi se koukám jen občas, většinou sleduji seriály na počítači. České pořady nesleduji vůbec a nemám ráda ani český dabing, který je většinou dost nepovedený, takže sleduju hodně zahraničních pořadů s titulky a někdy i přímo zahraniční vysílání. Mé nejoblíbenější seriály jsou Doctor Who, Big Bang Theory, Simpsonovi, The Walking Dead, Zoufalé Manželky (to je jediné co sleduji s dabingem) a nově seriál The White Queen, což je opravdu skvělý seriál, i když jsou zatím jen 3 díly :)

2. Vaříš? Jaké je tvé oblíbené jídlo a dezert?
Vařím od svých devíti let, i když to tehdy byli jen těstoviny nebo vajíčka. Dodnes jsem se o hodně zlepšila a vařím si denně obědy a večeři. Mé nejoblíbenější jídlo jsou těstoviny s nivovou omáčkou s kuřecím a s vlašáky, vážně lahůdka a to jsem hodně vybíravá. A k dezertu mám ráda různé pěny, třeba jahodovou nebo čokoládovou.
3. Vysněné povolání?
Od malička jsem chtěla být veterinářka a teď jdu na veterinární školu, tak mi to vyšlo :)
4. Ovládáš nějaký cizí jazyk?
Ano, mluvím plynule anglicky a německy, ve škole jsem v jazykové třídě a moc bych chtěla umět japonsky a španělsky, tyhle jazyky mi přijdou úžasné.
5. Za co utrácíš, když ne za kosmetiku?
Za oblečení, ale teď si spořím peníze, až budu něco vážně moc chtít.
6.  Čteš knížky, nebo preferuješ internetové čtivo?
Já čtu moc ráda knížky, hodně ve volném čase čtu.
7. Co bys dělala ve volném čase, kdybys nepsala blog?
No, blog mi nezabírá tolik času, navíc v poslední době nebyl počítač, takže jsem hodě plavala, jezdila na kole a chodila ven s kamarádkama. Taky hodně hraju hry. Moje nejoblíbenější je World of Warcraft a The Sims 2. Taky poslouchám hudbu, nakupuju a starám se o svá zvířata.

Žádné komentáře:

Okomentovat