pátek 26. července 2013

Essence - Tribal Summer

Ahoj,
doufám, že jste si všimly nového a značně jednoduššího vzhledu blogu. Z té křiklavé růžové už mi nebylo dobře a navíc jsem narazila na tento krásný obrázek, tak jsem mu přispůsobyla celý blog.
Nová limitka essence by měla vyjít v srpnu 2013, hned po limitkách Sun Kissed a Ticket to Paradise. Je to limitka plná letních barev a aztéckých vzorů, které teď docela letí. Osobně jsem se hned zakoukala do rtěnek, obzvlášť do odstínu Waka Waka, a hned jak limitka dorazí, povalím ji koupit :) Jinak se určitě podívám i na zdobící laky, tekutou tvářenku a bronzer, protože ty taky vypadají dost zajímavě. Opět je v kolekci nějaká serepetička do vlasů :( a matující papírky, které se do léta hodí skvěle. Laky na nehty a pigmenty jsou skalice všech limitek, o těch se ani zmiňovat nemusím.

3 komentáře:

  1. Nový vzhled se mi líbí a limitka také, pokud nepřijdu pozdě omrknu ty pigmenty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a nemyslím si, že bys to nestihla, tyhle limitky přijdou někdy i o měsíc později, určitě ji někde uvidíš ;)

      Vymazat
  2. Mňam mňam, tak na tuhle limitku se těším moc :)
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat