pondělí 29. dubna 2013

Favorité Duben 2013

Ahoj,
rozhodla jsem se, že čas od času udělám článek o tom, co mě nejvíc v tu dobu zaujalo, jak z kosmetiky, tak i z mého života. Tak teď se podíváme na mé dubnové favority.
Catrice Eyeshadow palette
Tahle paletka je vážně moc super. Stíny jsou celkem pigmentované a něco vydrží. Myslím, že modrá se   bude na jaro hodit.

Rimmel Scandaleyes Mascara
Tahle řasenka je úžasná. Má dokonalý, úplně obrovský kartáček. Vážné. Ten kartáček je tlustý jak můj prst. Je voděodolná a tak se špatně odličuje.

E.l.f. Eylid primer
Tuhle bázi pod stíny jsem si zamilovala. Je příjemná, dlouho vydrží a ani moc nevysušuje. A za cenu pouhých 39kč je to úžasná věc.

Oriflame Hand Cream
Je to strašně voňavý krém, který jsem si hned zamilovala. Ruce krásné zjemní a zůstanou po něm voňavé klidně i celý den.

Taft Hairspray
Na ten jsem narazila náhodou, když byl v Tetě v akci a úplně jsem si ho oblíbila. Vzala jsem mega silnou fixaci a plnost vlasů. Jako jeden z mála laků neslepuje vlasy dohromady. Vydrží skoro celý den, až večer vlasy zplyhnou.

Avril´s New Song
V poslední době mi v hlavě zní jedna nová písnička od Avril Lavigne. Je to klasická popová písnička, ale docela chytlavá a rozhodně se těším na videoklip.
Neumím vkládat videa do velkého formátu, to se omlouvám :)


Spring Breakers
Na tenhle film jsem se nějakou dobu těšila a konečně jsem ho viděla. No nečekala jsem, že to bude tak kontroverzní, plné zbraní, sexu a drog, ale co. Hraje tam moje Ashley Benson, která se opravdu předvedla.

4 komentáře:

  1. mám ráda e.l.f. bázi a ty stíny od catrice jenom mám jiné odstíny)

    OdpovědětVymazat
  2. na spring breakers som bola v kine a čakala som niečo omnoho iné nie hneď všetky prsa na začiatku a to množstvo zbraní a sexu.. :/ nevadí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, hned ten začátek byl velmi zajímavý :) Jinak ale dobrý film.

      Vymazat