pondělí 5. srpna 2013

Maybelline - Rocket Volum´ Mascara

Ahoj,
dnes bych vám chtěla představit docela opěvovanou řasenku Rocket od Myabelline. Já už ji mám nějaký pátek, koupila jsem ji v nějaké akci společně s růžovými CT za 240kč.
Hned ze začátku bych chtěla říct, že kartáček je docela dost velký a vím, že nebude vyhovovat všem. Mě naštěstí manipulace s takovými kartáčky nedělá problém, dokonce takové řasenky vyhledávám.
Řasenka má prý gelové složení, o kterém jsem zatím neslyšela, ale textura řasenky je vážně hladká, řasy neslepuje a neděla žmolky(slepuje a žmolkuje ve více vrstvách). Nepíše se na ní, že je voděodolná, ale voda ani všechny odličovače co mám doma na ni nestačí, má strašnou výdrž., což já beru jako mínus...
Musím říct, že až na pár chybiček je dobrá a je vidět, že Maybelline řasenky vážně umí .)
P.S. Ještě bych se chtěla omluvit, že fotky nejsou dobře zaostřené, blbne mi foťák...



1 komentář:

  1. Ahoj ! :) Tuto řasenku jsem si taky nedávno pořídila, ale bohužel mám dost citlivé oči a dělá mi neplechu :( Ale řasy umí udělat velmi dobře :)

    OdpovědětVymazat