neděle 3. listopadu 2013

Essence - I ♥ Stage báze

Ahoj,
vzhledem k tomu, že jsem svou bázi od elfu nechala na internátě, rozhodla jsem se, že rychle doběhnu do obchodu a nějakou náhradní si vyberu. Padla mi do oka tato báze od Essence, o které jsem slyšela mnoho kritiky i chvály. Báze není sama o sobě špatná, ale člověk, který měl možnost vyzkoušet třeba bázi od Urban Decay, by si ji rozhodně nepořídil.
Stíny nějakou dobu drží, ale je mastná a taková tekutější, takže je na místě neudrží moc dlouho. Jinak je na víčkách příjemná, vyhladí je. K dispozici byli dva odstíny, tento je světlejší, ale stejně je mnohem tmavší než přirozená barva mého víčka. 
Essence uvádí, že tato báze je vhodná i jako podklad pro korektor (wtf?) nebo korektor. Ze začátku to vypadalo slibně, ale zdání klame. Po té, co bázi nanesete se začne ztrácet a za chvilku nemáte na obličeji nic. Cena této báze je 65kč. Doporučuji ji pro začátečníky, kteří od báze nic moc nečekají.


Máte s touto bází nějaké zkušenosti? Znáte nějaké kvalitnější za podobnou cenu? Nebo báze nepoužíváte vůbec?

5 komentářů:

  1. Tuhle bázi jsem nezkoušela, ale osobně jsem celkem spokojená s bází od Avonu. Normálně stojí sice celkem dost, ale dá se sehnat i za nějakých 70-80 korun, takže když ji člověk sežene za tuhle cenu, tak je to skvělá báze za super cenu :-)
    Beauty District

    OdpovědětVymazat
  2. Já zrovna nějakou bázi hledám a tahle mi přijde fajn:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty si strašne psychoooo. Nikto nemôže za to že ty máš ksicht biely jak stena a skritizuješ aj odtieň. Si myslíš že ju robili len pre teba, nezabudni to zmazať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšu svůj subjektivní názor, nemusí se líbit každému. Ale pro příště se buď podepiš, nebo si nech takové komentáře pro sebe, na anonymní hatery nemám náladu ;)

      Vymazat
  4. Tahle báze mi nepřišla zase tak špatná :)
    Sweet nothing by B.

    OdpovědětVymazat