sobota 9. listopadu 2013

Dermacol - Lip Seduction

Ahoj,
tuto rtěnku jsem si objednala společně s make-upem od Dermacolu v jedné akci. Sháněla jsem nějakou přirozenou barvu a myslím, že se mi to povedlo. Mě osobně se strašně líbí nápad s klik obalem, mám tak jistotu, že se rtěnka neotevře, třeba v kabelce. Zlatomodrý desing obalu mi připadá elegantní a luxusní.
Vybrala jsem si odstín 02, což je taková pudrová růžová. Je hydratační a krémová, přesto má docela slušnou výdrž. Pigmentace je nádherná, má příjemnou parfemaci. Na rtech vypadá opravdu přirozeně a přesto naprosto kouzelně, nemám, co bych jí vytkla. Všechny odstíny vypadají naprosto báječně, ještě mám zálusk na 01 a 09. Cena se pohybuje okolo 130kč.
Jsem s ní naprosto spokojená a rozhodně ji doporučuji :)


Co si o této rtěnce myslíte? Máte s ní nějaké zkušenosti? A jak se vám líbí nápad s klik obalem?

2 komentáře:

  1. Ahoj, prosím koukni se na můj blog: http://lifebysimm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy opravdu přemýšlím nad tím, jak člověka může bavit trávit tolik času líčením a nejde radši do tohoto, aby ten čas využil nějak jinak :) Chápu ale, že to rozhodně není volba pro každého a někdo si prostě ten čas strávený líčením vyloženě užívá. To ale rozhodně snad nikdy nebude můj případ, protože i v tomto se držím hesla V jednoduchosti je krása nebo podobně minimalistického Méně je více.

    OdpovědětVymazat