sobota 2. listopadu 2013

Maybelline - Affinimat make-up

Ahoj,
v poslední době jsem začala takový menší hon za dokonalým make-upem. Má pleť se teď na podzim zhoršila a mě můj lehoučký oriflame make-up přestal vyhovovat. Vyrazila sem proto do drogérky a vyšla s touhle novinku od Maybelline. Má to být matující make-up, podobný Affinitone.
Make-up je lehký, má velmi tekutou konzistenci, více by se k němu hodila pumpička, s tubičkou je všechno hned špinavé. Má střední krytí, podle množství, které nanesete. Na pleti je příjemný, nedělá masku, matuje dobře, i s mou mastnou pletí není potřeba pudr. Výdrž je dobrá, nějakých 5 hodin sedí jako přibitý, večer je co odličovat. Musím pochválit škálu odstínů, všechny jsou víceméně světlé,  rozhodně se hodí na podzim/zimu. Určitě ho doporučuji.
Ještě bych chtěla upozornit na akci v drogerii Teta, kde mají tento make-up za pouhých 149kč, normálně ho seženete okolo 200kč.

Máte s tímto make-upem nějaké zkušenosti? Nebo s jiným make-upem od Maybelline?

4 komentáře:

  1. Ty jo! Díky určitě si ho vyrazím koupit, jelikož mi dochází můj oblíbený makeup, určitě vyzkouším tenhle!!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá moc dobře, ale poslední dobou mám moc suchou pleť a bojím se, že make-up který matuje by mi ji vysušil ještě víc, ale co se týká odstínů je perfektní:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem s ním zatím moc spokojená. S pudrem mi vydrží 12 hodin, neucpává póry, je lehký atd. Na nedostatky pleti stejně dávám korektor, takže nízké krytí mi nevadí. Mám doma i klasický Affinitone, také spokojenost :)



    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat