úterý 24. prosince 2013

Veselé Vánoce!

Ahoj!
Tímto bych vám všem chtěla popřát Veselé Vánoce, hodně štěstí, radosti a dárků ( hlavně kosmetických :)). Prožijte tyto svátky s vašimi blízkými a opravdu si je užijte. Zároveň bych vám chtěla poděkovat za to, že čtete můj blog, komentujete a inspirujete mě k novým nápadům. Snad se zase rozjedu a příspěvky budou přibývat častěji.
Doufám, že se v tomhle roce ještě ozvu a napíšu nějaký ten článek.

Těšíte se na Vánoce? Budete je trávit s rodinou a přáteli? 

1 komentář:

  1. Blíží se léto a já si tu čtu články o Vánocích :) No, někdy opravdu přemýšlím, co jsem to za blázna. Vánoce jsou ale krásné svátky a přijde mi že si je člověk v naší zemi prožije mnohem lépe, než třeba takové Velikonoce. Ano, najdou se případy, kdy je třeba někdo nešťastný z dárků, ale moc normální se mi nezdá přát si třeba totonebo nové auto pod stromeček, spíše je lepší si užít tu radost a čas strávený doma s našimi blízkými :)

    OdpovědětVymazat