pátek 5. dubna 2013

E.L.F. Blush - Pechy Keen

Ahoj,
chtěla bych vám ukázat svou novou tvářenku od E.L.F.Zatím jsem i na žádnm blogu neviděla, tak se s vámi chci podělit. Je to nová tvářenka z řady studio a já ji mám v odstínu Peach Keen. Je klasicky pudrová, spíše shimmrová a dodává pouze takový broskvový nádech. Je přirozená a mě naprosto vyhovuje. Líbí se mi to mramorování. Výdrž je obstojná, ale mrzí mě že celkem dost práší. Balení je 6g a je to klasická kulatá krabička s průhledným vybouleným víčkem. Je jí poměrně dost. Stála 97kč a koupila jsem ji na elfkosmetika.cz.
Chtěla bych podotknout, že mám problém s prokrvováním rukou, obzvlášť v zimě a proto mám takové vybledlé a mramorované ruce :)

3 komentáře:

  1. Vypadá vážně skvěle. Škoda, že mi právě přišla objednávka :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá úžasně, asi před půl rokem jsem na tuhle koukala na US stránkách EL.F.:)

    OdpovědětVymazat