pondělí 1. dubna 2013

Essence - Floral Grunge

Ahoj,
dnes přináším náhled na  novou limitku od Essence. Je taková typicky jarní se spoustou pastelových barev. Obsahuje 5 laků- bílý, pastelově fialový, pastelově zelený, černý a takový červeno-oranžový.Pak tam byly balíčky lesků na rty v různých variantách. Málem jsem si koupila fuchsiový, zelený a fialový lesk :) Obsahuje taky 2 paletky se 4 stíny, něco jako pudr do vlasů, takovou broskvovou tvářenku a různé samolepky. Osobně si nejsem úplně jistá k čemu jsou, jestli na obočí nebo třeba na knírek... Fakt nevím. Pak jsou tam nějaká nalepovací tetování a cvočková čelenka V poslední době mám pocit, že Essence navrhuje kolekce pro malé děti. Mě tato kolekce moc neoslovila, nakonec jsem nic nekoupila. Dorazila k nám minulý týden.
Essence Summer 2013 Floral Grunge Mini Lipgloss Set2 Essence Summer 2013 Floral Grunge Collection   Official Info & PhotosEssence Summer 2013 Floral Grunge Mini Lipgloss Set1 Essence Summer 2013 Floral Grunge Collection   Official Info & Photos Essence Summer 2013 Floral Grunge Blush Essence Summer 2013 Floral Grunge Collection   Official Info & Photos

Essence Summer 2013 Floral Grunge Eyeshadow Quattro Essence Summer 2013 Floral Grunge Collection   Official Info & Photos
Essence Summer 2013 Floral Grunge Hair Dye Powder Essence Summer 2013 Floral Grunge Collection   Official Info & Photos
Essence Summer 2013 Floral Grunge Hair Band Essence Summer 2013 Floral Grunge Collection   Official Info & PhotosEssence Summer 2013 Floral Grunge Body Tattoo Essence Summer 2013 Floral Grunge Collection   Official Info & Photos
Essence Summer 2013 Floral Grunge Stick On Eyeliner Essence Summer 2013 Floral Grunge Collection   Official Info & Photos

7 komentářů:

  1. Můžu se zeptat, kde jsi ji viděla? Já byla minulý týden v DMku a byl tam OZ. Z téhle kolekce bych totiž chtěla tvářenku...

    OdpovědětVymazat
  2. No já ji vyfotila v Drážďanech, ale myslím, že jsem ji viděla předevčírem v rossmanu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě zaujalo to kvatro stínů,jinak nic:)

    OdpovědětVymazat
  4. Připadá mi, že už neví, co mají do těch kolekcí davat

    OdpovědětVymazat
  5. Ty nálepky mají být na oči, jakože super linky s kamínkama. Taky jsem na to teď koukala.. :D
    Možná zapřemýšlím o té tvářence, líbí se mi taky ten lak, který je ve stejné barvě :)

    OdpovědětVymazat