pondělí 8. dubna 2013

TAG - 20 Make-up Questions

Make up
Ahoj,
dnes jsem tu s kosmetickým TAGem. Jdeme rovnou na otázky.
1. Jaký typ pleti jsi?
Světlý.
2. Jaký make-up momentálně používáš?
Max Faktor Face Finity all days flawless. Je 3v1, báze, make-up a korektor a je opravdu skvělý.
3. Používáš pudr? Jestli ano jaký?
Ano, používám Stay Matte od Rimmelu.
4. Jaký korektor používáš?
Od Oriflamu veryme.
5. Používáš Bázi pod make-up? Jestli ano jakou?
Ano, Satin Base od Dermacolu.

6. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?
Myslím, že jsou krásné, ale nepoužívám je.
7. Jakou značku řasenek teď používáš?
Miss Sporty a Rimmel.
8. Drogérie nebo Parfumerie?
Drogérka stačí :)
9. Využila jsi někdy služby profi vizážistky?
Ne, ale chtěla bych.
10. Používáš bázi pod oční stíny? Jestli ano jakou?
Ano. E.L.F. bázi ze základní řady.

11. Používáš tekuté linky nebo tužky?
Oboje, jak mám náladu nebo čas.
12. Jaká je tvoje oblíbení linka?
Essence gel eyeliner.
13. Jaký je tvůj oblíbený stín?
MUA Undressed odstín Sin.
14. jaká je tvá oblíbená rtěnka?
Rimmel Lasting finish. Všechny jsou super, ale odstín Tantrum je nejlepší.
15. Jaký je tvůj oblíbený lesk?
Essence, takový ten klasický v tubě.

16. Jaká je tvá oblíbená tvářenka?
E.L.F zapečená tvářenka v odstínu Peachy Keen.
17. Jaký je tvůj oblíbený bronzer?
NYC bronzing face powder.
18. Máš ráda výrazné líčení?
Ano, ale třeba do školy je to nemožné.
19. Jaká je tvoje oblíbená značka laků?
China Glaze nebo teď nově Illamasqua.
20. Kdyby sis mohla vybrat jednu značku, která tě bude doživotně sponzorovat, která by to byla?
MAC nebo Sleek. Z drogérky Maybelline.

3 komentáře:

  1. super tag :) hezky jsem si početla :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Nice Tag!.D Já mám tagy hrozně ráfa:)

    OdpovědětVymazat
  3. aj ja mám rada ie essence lesky ;)

    OdpovědětVymazat