neděle 21. dubna 2013

Essence - Guerilla Gardening

Ahoj,
dnes jsem tu s další limitkou od Essence. Anglická essence v poslední době vypouští všechny možné informace o tom co se chystá a já vám to pouze překládám. Tahle limitka by měla dorazit v půlce května a já musím říct, že se moc těším. Líbí se mi barvy očních stínů, zelenou mám moc ráda a s tou hnědou pujdou krásně kombinovat. Také mě zaujaly krémové tvářenky v křiklavých odstínech a lip creamy ve stejných barvách. A rozhodně se musím zmínit i o dekoraci na nehty. Jestli jsem to pochopila správně, tak jsou to takové chlupy na nehty. Už jsem je viděla na nějakém blogu a vypadalo to úchvatně.  Moc mě nezaujaly plastové gumičky, prapodivný štětec a řasenky na obočí. Mám obočí přirozeně docela tmavé a husté, což mi ale celkem vadí a ještě víc ztmavovat ho nepotřebuju. Laky na nehty taky nevypadají špatně, ale už takové odstíny doma mám a další by se mi stejně nikam nevešly :)






3 komentáře: