středa 10. dubna 2013

F&F Cheek colour - Flame

Ahoj,
dnes jsem tu s recenzí tvářenky od F&F. Viděla jsem ji na jiném blogu a v obchodě byla v 70% slevě, nějak jsem tomu neodolala. Byli na výběr 2 varianty, růžová a broskvová. Mě více seděla ta broskvová, je více přirozená. Musím říct, že jsem nevěřila, jak se pigmentovaná. A výdrž je taky neuvěřitelná. Škoda je že je taková malá a je jí poměrně málo, jen 4g. Taky trochu práší, ale jen v krabičce. Po slevě stála jen 54kč, jinak stojí okolo 120kč. Co se barvy a výdrže týče doporučuji, jinak bych za 120kč rozhodně zvětšila balení.

4 komentáře:

  1. Vypadá dobře, jestli ji někdy uvidím ve slevě, tak ji možná zkusím. Ale za 4 g je 120 celkem dost...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva je dokonalá, takový super věci u nás faf neprodává..

    OdpovědětVymazat
  3. Ta nevypadá vůbec špatně :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat