čtvrtek 13. prosince 2012

E.L.F. Nákupy

Ahoj, Jak jsem psala, objednala jsem si kosmetiku ELF během jedné velké slevové akce o které jsem vám už psala.
Balík přišel za 4 dny. Pokaždé čekám nějakou obrovskou krabici, ale oni to všechno nastrkají do takové obálky která má uvnitř bublinkovou fólii.


Takže objednala jsem si rtěnku z řady ESSENTIALS Lipstick v odstínu Classy. Je dobře pigmentovaná ale moc dlouho na rtech nevydrží.

Dál jsem si objednala tužku na oči v odstínech asch a coffee. Musí se hodně přitlačit, nejlépe natáhnout víčko, aby na těch očích něco bylo vidět, ale nakonec to vypadá celkem dobře. U asch mě ale strašně štve že na ni nejde pořádně nasadit to víčko a furt upadává.
Dále jsem si objednala lak na nehty. Já ho zkoušet nemůžu, protože ho chci dát kamarádce k vánocům.
Každopádně ta barva vypadá úžasně, a těším se co na ni kamarádka řekne.
Dále jsem objednala 3 lesky na rty v tubě. Tyto odstíny mi přišli takové nejzajímavější, ale když je dáte na rty, moc pigmentované nejsou.
 A nakonec oční stíny. Jsou to takové malé krabičky, akorát do kabelky.
U jedné se rozbilo otvírání hned jak jsem ji otevřela, trochu škoda. Na očích nejsou moc pigmentované, ale když pod ně dáte bázi, jsou dobré, obzvlášť za tu cenu po slevě 27kč.



Žádné komentáře:

Okomentovat