pátek 28. prosince 2012

Giveaway

Ahoj, mám tu první Giveaway!
A budeme hrát o moji aktuálně jednu z nejoblíbenějších paletek - MUA Paletku  Heaven and Earth, která je hodně podobná Paletce Undressed a o lak Nubar, který je úplně nový, nepoužitý.
Tak pravidla jsou:
1. Být pravidelný čtenář, což znamená, že soutěž se  netýká anonymů. Proč bych pro vás měla půl hodiny balit a chystat  takový dárek, když nejste schopni se 5 minut registrovat.
2.Napište mi co budete dělat (nebo jste dělali) na Silvestra, s kým budete, nebo s kým byste chtěly být.
3. Napište mi svůj mail, ať vás mohu v případě výhry kontaktovat.

Soutěž běží do 6.1. a pak vyberu výherce podle Randomu.

47 komentářů:

  1. Já budu na Silvestra se svou rodinou, ale chtěla jsem jet do Prahy s kamarádkou, jenže kamarádka dostala Angýnu.
    nikkyhajkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já jedu do Drážďan a jsem strašně natěšená :)
    Sakura117@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. sleduji :)
    Silvestra budu slavit u přítele s našimi kamarády :)
    juanit.zapaterito@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. ivanka62@gmail.com
    silvester budem travit s kamaratmi

    OdpovědětVymazat
  5. 1. sdílím
    2. na silvestra budu s kamarádkami, ale měla jsem s přítelem do Budapeště, tak je mi líto že nám to nevyšlo.
    3. monisotyprouzek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. shelly0queen@gmail.com
    Silvestra strávím hezky doma, s přítelem. Uděláme si filmový večer, sníme tunu chlebíčků, o půlnoci si otevřeme šáňo a pak půjdem spát :D

    OdpovědětVymazat
  7. 1)jsem
    2)Na silvestra budu s mojí rodinou, a vždycky se díváme na televizi a já vždycky tancuji.
    3)simonka.urbanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Na silvestra budem s rodinou:) budeme pozerať TV a potom si urobíme vlastný ohňostroj
    silviau21@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. budem asi doma s rodinou :)
    strakovmaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Silvester prežívam doma a tak mi to vyhovuje. So sestrou pozeráme telku, pijeme šampanské, smejeme sa, a je nám dobre. Potom ideme aj za rodičmi pre polnocou a potom sme ešte dllllho hore a oslavujeme. Nesmiem ani zabudnúť na ohňostroj, ktorý vždy robievame. :)
    little.liz.dreamer@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Klasický Silvester, už dobrých 10 rokov. Manžel, telka, pečená kačka. Teším sa.
    eva.bacigalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Já budu na silvestr s přítelem a naší partou:) Takhle jsme slavili silvestra už hodněkrát, a je to tak nejhezčí:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. tak já budu s rodinou na chalupě, asi se nic extra dít nebude :D budeme zase koukat na televizi a popíjet šampaňský!:)
    (jinak tu nemůžu gfc najít, jakto?)
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. 1) sleduji :)
    2) silvestr budu travit s pritelem ♥
    3) mail: lenka.hadravova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Budu s přáteli jako každý rok:)

    anulinka@post.cz

    OdpovědětVymazat
  16. 1)Sleduji
    2)Na silvestra budu s našima a možná s přáteli .. uvidíme, zatím je ještě čas :D
    3)kirchnerova.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji.
    Popravdě o Silvestru tak nějak nikdo nemluví, tak pořádně nevím, co bude, ale ráda bych ho strávila s lidmi, se kterými podnikám veškeré akce celý rok :)
    laughtingsmile@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. sleduji..na Silvstra budu cestovat s kamarádkouz mezi vesnickou hospodou a mím obývákem, takže paráda :D
    mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. 1/ sleduji
    2/ Na silvestra jsem se svým přítelem :))
    3/ ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Přijde k nám kamarádka a v půlnoci vystřelíme rachejtle.
    natalka.francova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tento silvester sa chystám stráviť spoločne s priateľom a očakávam zásnuby, takže to bude asi môj najkrajší silvester v živote.. hrozne sa na to teším :)

    sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Jako každý rok s přáteli :)

    barborakasalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Tento silvester strávim s priateľom v Paríži :}
    domi.cupkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ským bych chtěla trávit silvestra..
    Klidně s vysněných klukem, který bude krásný, milý a bude mě mít rád (já vím, jsem skromná). A né s těma pubertálníma blbečkama od nás ze školy (netvrdím, že nejsem v pubertě, ale co je moc, to je moc :D) Klidně bych si dala říct celovečernímu sledovaní telky, ale hlavně abychom byli spolu :) Paletka je skvělá, myslím, že lepší výhru do giveaway si vybrat nemohla :)) Skvělá na denní líčení :)
    blog : http://agaandaga.blogspot.cz/
    mail : aagakozlowska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Silvestra trávím každoročně s rodinou-seženeme nějaké pěkné filmy, u kterých dojídáme poslední zbytečky cukroví, o půlnoci si ťukneme a jdeme na ohňostroj :)
    privratka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ako každý rok- do polnoci s rodinou a po polnoci ideme von všetci susedia z okolia, vinšujeme si, vyboškávame sa, pripijeme a ideme k tete :)

    sunnytear@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. sleduji...
    Já budu s přítelem a kamarádkami a kamarády u mě doma, posedíme, popijeme, pobavíme se u společenských her, v podnapilém stavu je to celkem zábava. Pak nejspíš vyrazíme do města a na náměstí juknout na ohňostroj. Letos ten Silvestr bude trochu jiný, než v loňských letech, tak snad se to vydaří.
    Tinka.linka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Silvestr strávím s kamarády na horách. Můj první silvestr na horách, jeden z mých splněných snů. Už se nemůžu dočkat. :)
    Jinak moc Silvestr neslavím.
    stefankova.aneta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Silvestr budu trávit s kamarádkami z našeho pidi městečka a potom nejspíš zajdem do takového našeho místního "klubu" :))
    te.vybiralova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. sleduju :)
    budu na silvestra s miláčkem a pojedeme na vlastní pěst vlakem do Drážďan ! :D to bude něco :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. sledujem, na Silvestra som bola s rodinou, veľa jedla a alkoholu a aj pyrotechniky :D
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  33. roselinetheflower@gmail.com
    Silvestra jsem strávila s partou :-)

    OdpovědětVymazat
  34. 1.)sleduji
    2.) na Silvestra jsem byla s přítelem a jeho kamarády :)
    3.) janulka.9@seznam.cz

    Jinak o téhle paletce jsem hodně slyšela a určitě bych ji ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj
    Silvestr budu tradičně trávit se svými rodiči kamarády a příbuzným doma u rodiného krbu a usrkávat horký svařák
    MyBelovedCosmeticWorld@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj
    Silvestr budu tradičně trávit se svými rodiči kamarády a příbuzným doma u rodiného krbu a usrkávat horký svařák
    MyBelovedCosmeticWorld@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Tak Silvestr je za námi a jako tradičně jsem je slavila se svými přáteli a mým přítelem. Myslím si, že tenhle Silvestr se vydařil ze všech nejlépe, ale zase na druhou stranu jsem měla na Nový rok pěkný bolehlav :D

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. sleduji tě jako Mia, Silvestra jsem strávila se svým přítelem - během dne jsme navštívili rodinu a večer jsme trávili chvíli s mými rodiči, ale půlnoc s přítelovými rodiči:) jelikož jsem brala antibiotika, alkoholu jsem si moc neužila:D ale to mi nijak nevadí, nejsem moc velká "pařmenka".

    mariepajerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Silvestra jsem trávila na horách s kamarády :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Na Silvestra som bola pekne doma pozerala este kopu vianocnych filmov :) ...kamaratky boli vonku po zabavach ale myslim ze je dolezitejsie byt s rodinou :)

    loweline@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Já jsem byla bohužel doma, protože mě skolila taková nehezká chřipka(doufám, že tady nebude platit přísloví "jak na nový rok tak po celý rok". Ale alespoň jsem si užila rodinu a pěkný filmy :D

    kiki.brezova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Já jsem byla doma a prospala jsem ho :).

    ivanovska.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Byla jsem s rodinou na chatě, pro mě tisíckrát lepší než se někde opíjet :-))))

    cermi.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Já Silvestra strávila s rodinou u známých... Ani jsem nechtěla nějak speciální Slivestr, takže naprosto obyčejná oslava, která začala už v sedm hodin večer kvůli malým dětem, kterým byly tak dva roky. Nakonec většina z nich odpadla a my starší jsme se drželi tak do dvou do rána. Neprošvihli jsme snad jediný ohňostroj protože jsme měli perfektní výhled do všech stran... Dokonce i hořící popelnici jsme viděli :D
    amy.photographing@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. (hanirufer@gmail.com)
    Hojky, snad to ještě stíhám :)
    sleduji jako:Hani Rufer
    na Silvestra jsem měla zakázáno jít někam pařit, takže jsem měla !pary on my own" a koukala na American Horror Story (vřele doporučuju, VÁŽNĚ se ne to KOUKNI!)
    jinak máš fajn blog a doufám, že ses bavila líp než já :) měj se a hodně štěstí do nového roku ;)

    OdpovědětVymazat