pátek 21. prosince 2012

Vánoce Škola

Ahoj, dnes jsem, stejně jako většina z vás, byla naposledy ve škole před Vánoci. No a ve škole jsme si rozdávaly takové ty drobné dárečky. Tak bych vám je chtěla ukázat.

Jako první jsem dostala lesk na rty od Basic. Tenhle odstín se mi docela líbí, tmavě růžová a červená ke mě jdou skvěle.
Kamarádky mě znají skvěle, protože sem lesková a opět se trefily barvou. Tenhle lesk je od Essence a ještě bych chtěla říct, že mě osobně vyhovují více ty lesky v tubě. Nevím proč ale nanáší se mi to líp.

Dále jsem dostala rtěnku z oriflamu z kolekce Sweden. Ta je opět v tom odstínu, který mi sedí.
3 laky z Miss Sporty, které myslím všichni znáte. Určitě budu nosit, a možná, že budu tyhle 3 barvy střídat po prstu, protože k sobě dobře ladí.
Šperky jsou věci kterými nikdy nepohrdnu. Navíc ty v uprostřed a nahoře dělala kámoška sama, a toho si cením. Všech jsou podle mě skvělé a ty nahoře jsou ze swarovski kamínků, takže se kamarádka opravdu snažila.
 Pěny do koupele od AVONu používám od mala, a nikdy jsem s nimi neměla žádný problém. Jsou krásně voňavé a pění dobře. Mám z mala vyzkoušené že se vám nic nestane ani když tu pěnu sníte, ale bude to dost divný :D
A plyšáčka jsem nevyfotila, každopádně je to hroch Made in China a na popisku má že je to medvěd, takže super.

2 komentáře:

  1. Rovnakého hrošíka sme si kúpili aj my s priateľom :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty voňavé pěny do koupele miluju a lesk na rty od essence mám melounový a krásně voní :)

    OdpovědětVymazat