úterý 18. prosince 2012

Ryor Nákupy

Ahoj,
dnes tu mám článek o kosmetice Ryor.
Já jsem objednala 2 sety pro rodiče.  Jeden set je přímo Set pro muže, druhý se se jmenuje Levandulový set.
Tak začnu obsahem a cenou. Levandulový set stál 178,-. Bylo v něm levandulové tělové mléko s obsahem 300ml a levandulový sprchový gel s obsahem 200ml. Set pro muže stál 238,-. Byl v levandulový sprchový gel s obsahem 200ml a balzám po holení (s nějakou neznámou rostlinkou) v obsahu 150ml.
Balíček přišel po týdnu a napsali mi i SMSku že v pátek přijedou. No ten balík nebyl nic extra, ale co. Když jsem se tím děsně zabaleným balíčkem probojovala, našla jsem 2 bílé krabice v průsvitné fólii. Z přední strany je obrázek (ani nebyl nějak přidělaný, musela jsem ho přilepit aby bylo poznat co v něm je) s vánoční tématikou a obrázky výrobků. Uvnitř to taky není žádná sláva, ale výrobky pevně drží tak není co vyčítat.
Nevím jak bych to zrecenzovala, když jsem to neotevřela a ani to nebudu používat.

Dárková kazeta Levandule - péče o tělo
Levandulový balíček obsahuje Sprchový gel s levandulí a Tělové mléko s levandulí. Levandule se pro svoje vlastnosti používá už od dob starého Říma. Má antiseptické, antibakteriální a regenerační schopnosti. Je vhodná pro relaxaci, uvolnění a celkové zklidnění při každodenním stresu.
Dárková kazeta Set pro muže
Obsahuje Sprchový gel s levandulí 200 ml a Balzám po holení 150 ml, který vyživuje a zklidňuje pokožku drážděnou holením. Gel je vhodný pro mytí všech partií těla.
A  při nákupu nad 500,- dostanete dáreček v podobě 3 kapslí na regeneraci očního okolí.

1 komentář:

  1. Ahojky, zajímalo by mě, zda bys ten gel po holení doporučila i třeba po tomto zákroku či zda je určen dle tvého názoru čistě jen na klasické holení žiletkou? Chápu, že dáreček byl pro tatínka a ty si jej nevyzkoušela, ale co si o tom myslíš? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat