sobota 1. prosince 2012

Recenze - Oriflame Tender Care

Určitě jste někdy slyšeli o kouzelném kelímku. Tento kelímek byl určen jako oční krém, ale později se zjistilo že funguje na všechno jak na popraskané rty,  na suchou pokožku atd. Používám ho na moji celkem mastnou plet´ a na rty. Dokonce jsem ho použila i na odřeninu a na akné a taky pomohl.

 Tento kelímek se vyrábí v různých příchutí v třešňové, karamelové, čokoládové, vanilkové, mandlové a  v normální verzi (růžové). Já jsem si objednala z katalogu čokoládový a normální verzi. Čokoládový krásně voní. Kdyby si někdo tento kelímek chtěl koupit a nemá doma katalog tak si ho můžete objednat na stránce lekarna za úžasnou cenu. Jak už jsem říkala tak vážně funguje. Je velmi hydratační. Jediné co mě štve tak to že je v kelímku pouze 15 ml. a běžná cena je 219 Kč. Moje kamarádka mi ho naštěstí koupila ve slevě za 89 kč.


Žádné komentáře:

Okomentovat