úterý 18. prosince 2012

Vánoční Wishlist




Ahoj,
tak tento článek vidím asi na každém blogu, tak nechci zůstat pozadu. Ježíškovy už nějaký ten rok nepíšu, a vlastně vím i co dostanu, ale i tak sem sv přání napíšu.

1. Paletka očních stínů
No tak to je asi přání většiny holek. Já osobně toužím po MUA paletce Undressed, a po paletce 120 očních stínů z ebay, kterou asi všichni znáte.
2. Tablet
Hodně časté přání. Já vím, že dostanu tablet od Samsungu, ale napíšu to sem. Ten co dostanu vypadá nějak takhle: 
ale já toužím po tomto( rozdíl je ve velikosti ):
SAMSUNG Galaxy Tab 2 P5110 10.1" WiFi 16GB
3.Laky na nehty
Ideálně od Catrice nebo OPI a to mi asi dají kamarádky, takže přání se opět splní.

4. Citróny a pomeranče
Nedělám si srandu! Já chci citronovník nebo pomerančovník a vážně moc. 

5. Rtěnku Kate Moss
Na tu mám zálusk už pěkně dlouho, ale nemám peníze ani čas se po nějaké porozhlédnout.
6. Twilight Saga Kolekce
O té kolekci u Essence jste určitě slyšeli. Chtěla bych ji celou, protože kromě laků na ni negativní stížnosti nevidím, a chtěla bych zkusit nějaký experiment s jejich rtěnkou.

1 komentář:

  1. Pěkný wishlist, nebudu říkat, že na Vánoce taky nemám spoustu přání, protože bych musela lhát :) Na Vánoce mě potěší vždycky právě ty maličkosti, které jsou darované opravdu od srdce a je vidět, že člověk nad tím dárkem přemýšlel a třeba jej i sám vyrobil, rozhodně nepotřebuji něco takto nákladného, ale věřím, že ostatní ženy to může velmi potěšit :) Taky už sháním vždycky dárky dlouho dopředu, teď ale začínat ještě snad nebudu :)

    OdpovědětVymazat