pátek 14. prosince 2012

INGLOT Nákupy

Ahoj, asi jste si všichni všimli, že jsou všude články o značce Inglot. Tak i já jsem se rozhodla, že pojedu přes půlku republiky, abych zjistila co na této značce všichni mají. Hned jak jsem přijela, zamilovala jsem se. To ohromné množství barev mě naprosto okouzlilo. Ty laky a stíny a rtěnky. Ach...
Kdo by neznal značku Inglot, tak je to Polská značka dekorativní kosmetiky pro, především profesionální líčení. Jediný kamenný obchod u nás je v Obchodním Centru Chodov v Praze.
No každopádně tady máte fotky:
Takhle vypadá docela male, ale nešel mi celý vyfotit.

Jako první mě zaujala kolekce Noble, kde byly naprosto úžasné odstíny laků na nehty a stínů.

Tady máte celou nabídku laků a rtěnek.

U rtěnek mě opravdu zaujala kolekce Pacific Blue. Opravdu nádherně pigmentované ale když si to dáte na rty vypadáte jako ufon, takže leda k nějaké masce třeba na halloween nebo něco takového.

 Naprosto úžasná kolekce laků v kávové barvě. Nejvíc se mi líbí ton 3 a 4.

A tady mám ty slavné vánoční kolekce. Nejvíce mě zaujala ta na nehty.



Tady teda rtěnky.

 Nejvíce mě zaujala ta fuschiově růžová uprostřed.

Tady jsou dárkové poukázky, které nabízejí v hodnotě 500,-

A tady freedom systém. Princip je v tom že si koupíte prázdnou paletku a naplníte ji odstíny, které si samy u těchto stolů vyberete. Opravdu něco úžasného. Z tolika barev si vybere opravdu každý.

 Nejsou to jen stíny. Samozřejmě to jsou i pudry, tvářenky, bronzery, rtěnky a lesky.

 Tady třeba matná verze tria stínů. Byla tam i třpytivá verze, ale tu jsem nevyfotila.

Zde naprosto úžasné fialové a modré stíny. Takové mé neoblíbeňější barvy.


Tady samozřejmě pigmenty. Nebylo jich zas tak moc, ale taky bych si vybrala.

Nalepovací řasy. Normální, s peříčky, s kamínky a ve všech barvách co vás napadnou.

A nakonec laky. To množství barev bylo neuvěřitelné.

A tady praskací laky v opravdu zajímavých odstínech.

A tady ve prostřed laky, které dostanu k vánocům :)

Žádné komentáře:

Okomentovat