neděle 31. března 2013

TAG - This or that


Ahoj,
dnes bych chtěla udělat poměrně oblíbený This or That tag. Jdeme rovnou na to :)
Thia o that

Make-up

1. Make-up nebo BB cream?
-V létě BB cream ale po zbytek roku make-up.
2. Rtěnka nebo lesk?
-Stoprocentně rtěnka. V poslední době jsem na ně ujetá :)
3. Řasenka nebo linky?
-Linky. Mám přirozeně docela dlouhé a husté řasy.
4. Tvářenka nebo bronzer?
-Tvářenka. I když v létě preferuji bronzer.
5. Korektor nebo rozjasňovač?
-Korektor!
6. Neutrální nebo barevné stíny?
-Barevné, protože se dají dát i v tlumenější verzi a pak zastanou i neutrální.
7. Štětce nebo houbičky?
-Štětce. Jsou lepší na manipulaci i údržbu.

Nehty

1. Přírodní nebo gelové?
-Přírodní. Gelové jsem nikdy nezkoušela a ani to nemám v plánu.
2. Dlouhé nebo krátké?
- Něco mezi. Nemám ráda dlouhé drápy ale ani úplně krátké.
3. Světlý nebo tmavý lak?
-Spíše tmavé. obzvlášť na zimu mám ráda tmavě modré a fialové laky.
4. Matné nebo lesklé?
- Lesklé. Matné jenom jako dekoraci.

Vlasy

1. Dlouhé nebo krátké?
-Dlouhé, i když mě prostě nikdy nenarostou tak, jak bych chtěla.
2. Lak nebo gel?
-Lak. Je mnohem jednodušší na manipulaci.
3. Světlé nebo tmavé?
Já mám světlé, ale mám v plánu je ztmavit.

Móda

1. Dlouhý nebo krátký rukáv?
-Krátký, a to neustále.
2. Kalhoty nebo sukně?
-Kalhoty. Jsou mnohem praktičtější.
3. Nízký nebo vysoký podpatek?
- No mám jen nízké, asi 5-6 cm, ale já bych chtěla nějaký vyšší.

Líbí se vám takové TAGy? A jste na tom stejně jako já?

3 komentáře: