sobota 9. března 2013

China Glaze - Mrs. Claus

Ahoj,
dnes jsem tu pro změnu s jedním z nejhorších laků jak od China Glaze tak i z laků obecně. Jedná se o lak v odstínu Mrs. Claus. Je to obrovské zklamání. Na internetu vypadá úžasně, v lahvičce vypadá úžasně, na nehtu by se o něj dal strouhat sýr. Je to jen takový jelly s třpytkami.  Ty třpytky v něm jsou ale velké a hrubé. blbě se lakoval a navíc se musí strašně vrstvit, aby se dosáhlo slušného výsledku, což já nemám ráda. Na fotce mám 4 vrstvy a to je opravdu hodně. Ani ta barva není ve výsledku moc velký odvaz, ale jistě bude slušet lidem s béžovým podtónem pleti, což já nejsem. Je z vánoční kolekce roku 2010, kterou mám doma celou.

3 komentáře:

  1. Barva super, ale fakt, že se musí dát 4 vrstvy, mně odrazuje, protože v tu chvíli vim, že bych si nalakovala hezky nehty a zachvilku to mám zničený, protože to trvá, než to zaschne. Takže bych tam měla obtisknutý vlasy, kočičí chlupy a všemožný vzorky a bůhví co ještě :// :D

    OdpovědětVymazat