pátek 1. března 2013

Channel - Peridot


Ahoj,
minulý týden jsem se rozhodla udělat tu nejblbější věc v životě a koupila jsem si lak od Channelu v odstínu 531 Peridot. Padla na to většina mých úspor, ale hodně se o nich mluví a já jsem musela zjistit jak to je. Rozhodla jsem si vybrat barvu, kterou ještě nemám, ta jsem šáhla po téhle metalicky zelené barvě. Na internetu vypadala úplně jinak, tuhle barvu mám už od Catrice. Je ale pěkná. Hází různě barevné odlesky. Krytí je dobré, na nehtech mám jednu vrstvy, jenom na prsteníčku mám dvě. Výdrž je zatím taky velmi dobrá, ale nanášení je hrozné, navíc docela pruhuje. Nevím proč, ale ten štěteček je úplně blbě střiženej. Buď mám pořád štěstí na vadné kusy, nebo to Channel pěkně popo... No co, vcelku je dobrý, ale za takovou cenu bych čekala víc. Objednala jsem ho normálně na stránkách Channelu a stál 27 dolarů, což je okolo 570kč

3 komentáře:

  1. Wow, ten lak vypadá luxusně :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Štěteček by mě asi taky naštval, ale ta barva je ta k úúžasná, že bych na své naštvání rychle zapomněla :D

    OdpovědětVymazat