pátek 22. března 2013

ELF Studio - Konturovací Paletka

Ahoj,
dnes jsem tu s článkem a studio paletce od Elfu. Tahle paletka obsahuje pudrový bronzer a tvrářenku. Je opravdu nečekaně velká. Oboje je se zlatými třpytkami, což mi trochu vadí, ale co už. Pigmentace je dobrá. Vydrží celý den. Trochu práší, ale jen v paletce. Já mám odstín St. Lucia který má být nejsvětlejší, ale je trochu tmavější než na internetu, asi v odstínu Turk&Caios. Balení je skvělé, bytelné. Vadí mi akorát, že je na něm vidět každá šmouha a nevím jak je vyčistit.
Musím tedy říct, že tohle je asi nejlepší výrobek od ELFu, který se mi dostal pod ruku a rozhodně doporučuju.




3 komentáře:

  1. Vypadá to dobře, ale škoda, že bronzery nepoužívám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to super, tiež som prekvapená veľkosťou asi si to objednám :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat