pátek 15. března 2013

Co nosím ve své kabelce (Jaro)

Ahoj,
dnes jsem tu s článkem, ve kterém bych vám chtěla představit obsah své kabelky. Tohle bude jarní edice. Většinou nosí stejné věci, ale třeba v létě se přidají sluneční brýle a opalovák :)
jako většina lidí mám v kabelce mobil(sluchátka jsou samozřejmostí) a peněženku s doklady. Dále můj diář, bez něhož jsem totálně ztracená, nějaké psadlo k diáři, minimanikůra, voňavka, pár klasových serepetiček, jako jsou pinetky a gumičky a velmi důležitá kosmetická taštička. V ní mám všechno, čím doladím svůj make-up. Teď bych tak nějak popsala, co je uvnitř taštičky. Ta taštička je mimochodem z Yves Rocher jako dárek k nákupu a myslím že ji ještě můžete dostat.
Začala bych pudrem. Doma mám Stay Matte od Rimmelu, ale do školy nosím tento, protože má lepší a pevnější víčko, které se neotevře. Je ho jen trocha a je rozbitý, ale zatím mi stačí. Dále mám štětec k němu, který má chytré víčko a tak je cestovní. Hned vedle mám korektor. To je pro mě opravdu nezbytná věc! Co se očí týče, mám 2 tužky od Miss Sporty - šedou a černou. Pak řasenku z Yves Rocher a stín od Essence z kolekce Colour&shine v odstínu trip to venus, který je takový růžový a k němu malý, oboustranný pěnový aplikátor. na rty mám potom lesk, balzám od Balea, který krásně voní a dvě rtěnky. Jedna od Miss sporty, kterou nosím pořád a druhá je ta, kterou mám ten den na rtech. Dnes jsem měla Rimmel Kate v odstínu 05.
Doufám, že se vám můj článek líbil :)




2 komentáře:

  1. Super článek, ten mobil je nejlepší, mám ho taky♥ :)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat