pátek 8. března 2013

Miss Sporty - Studio Lash Mascara

Ahoj,
dnes jsem u s recenzí řasenky od Miss Sporty. Tohle byla moje první řasenka, teď mám už 3 v řadě. Je dost smutné, že to musím říct, ale tyhle levné drogérkové řasenky jsou někdy mnohem lepší, než nějaký Armani. Má všelijaký štěteček, každá jeho půlka má jinak dlouhé štětinky. Řasy prohustí, prodlouží, na fotce jsem řasy 2x projela a jsou krásné. Nežmolkuje, ale postupem dne trochu opadává. Je černá a myslím, že jinou brvu nevedou. Tahle řasenka stála nějakých 70 korun, což je opravdu maličkost.

4 komentáře:

  1. Já měla zelenou a nebyla špatná, ale spíš na hustší a delší řasy než mám já. Ale na ty by byla asi skvělá.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybych neměla asi 7 řasenek, šla bych do ní!

    OdpovědětVymazat
  3. miss sporty más super riasenky ;)

    OdpovědětVymazat
  4. JO! tohle je úplně nejlepší řasenka, mám ji už asi po desáté a když koupim jinou, stejně tahle vyhrává a koupim si ji znova :)) :D

    OdpovědětVymazat