úterý 19. března 2013

MUA - Artist Collection paletka

Ahoj,
dnes vám představím méně známou paletku od MUA. Jedná se o multifunkční paletku se 6 stíny, 2 tvářenkami, bronzerem a pudrem/rozjasňovačem.
Balení je u všech paletek stejné. Působí lacině, ale je celkem pevné. K balení patří i pěnový aplikátor.
Stínů je tedy 6. Všechny v sobě mají takové ťupky jiných barev. Nevím jak přesně to popsat, ale dělá to velmi zajímavý efekt. Jsou pěkně pigmentované a mají máslovou konzistenci.
2 tvářenky mě potěšily, protože v poslední jsem na ně nějak vysazená. Jsou docela dobře pigmentované, ale zažila jsem lepší. O bronzeru jsem si nejdřív myslela, že na mě bude dost tmavý, ale poté jsem zjistila, že není moc pigmentovaný, takže mi sedne dobře, ale pro někoho je to samozřejmě špatně. A rozjasňovač? Tak ten skoro na prstu nevidím, jak málo je pigmentovaný. Možná ho použiji jako transparentní pudr, ale rozjasňovač to opravdu není.
Celkově je to celkem dobrá paletky. Stíny i tvářenky se mi opravdu líbí, ale za tu cenu si s ní mohly dát víc práce. Stála 389kč a objednávala jsem na stránkách galaxieprani.cz společně s paletkou Undressed o která se dočtete TADY.

1 komentář: