čtvrtek 14. března 2013

Mé nákupy Únor/Březen

Ahoj,
nějakou dobu se neozívám, protože se musím učit na přijímačky. Ale na přelomu února a března jsem byla nakupovat. Není toho moc, ale jsem teď tak trochu na mizině, tak musím šetřit :) 
Z kosmetiky jsem si koupila tu novou Rimmel řasenku, o které se teď celkem mluví. Byla v balení s odličovačem a stála 149kč. Pak jsem viděla několik věcí od essence v akci, tak jsem se začala přehrabovat. první na mě vykoukl stín z kolekce colour&shine v odstínu joyride to jupiter. je to krásný metalický stín. Je hodně třpytivý a pigmentovaný. Ve slevě stál 20kč. Dál tam bylo hodně laků na nehty. Samozřejmě takové ty nejméně kupované barvy, jako třeba brčálově hnědá, nebo nude laky. Já jsem objevila ten krásný modrý a hned jsem ji ho zamilovala. Je se shimerem a na nehtech vypadá skvěle. Pak jsem čapla jeden nude. Oba stály po 20kč. Dále jsem dlouho hledala nějakou opravdu neobvyklou tužku na oči, která by v případě nouze nahradila stín a hned jsem zahlédla krásnou svítivě zelenou, jen za 30kč.
Byla jsem se podívat do Oriflame centra a tam jsem zahlédla veryme rtěnku jen za 59kč, a protože jsem na rtěnky vysazená, hned jsem po ní šla.
Taky jsem sbalila pár letáčků.
No a co se oblečení týče, tak toho moc není. Na jaro jsem si koupila v C&A pěknou béžovou bundičku za 1000kč. V H&M jsem si koupila svítivě oranřžovo-růžové triko, se zhubňujícím střihem, které už doma mám v růžovo šedé pruhaté verzi, a opravdu vypadá skvěle. Myslím že bych si vybrala i nějaké jiné ale měla jsem kupón na 200kč a přesně tolik tohle triko stálo. A v CCC jsem našla tuhle moc pěknou kabelku za 600kč. Je to taková tmavo-mořská barva a ať se snažím sebevíc, nemůžu k ní sehnat ladící šátek :)





1 komentář: