středa 2. ledna 2013

2013 Wish

Ahoj, Tak tu máme nový rok. Já jsem si dala spoustu předsevzetí, hlavní je že
začnu snídat a dělat si svačiny(ale zdravě). Navíc jsem si sepsala seznam věcí, které
v tomto roce získám.
 Jako první bude samozřejmě Make-Up.
V tomto roce se pokusím sehnat Paletku Naked od Urban Decay, kterou
určitě všichni znáte. Je docela drahá, tak nevím jestli ji seženu, ale pokusím se.
Tvářenka Bobbi Brown je nevím jak drahá, ale určitě si ji pořídím. A tu paletku od
INGLOTu  už mám, ale mám v ní asi 3 odstíny, takže můj sen je, abych ji měla do konce
 roku dodělanou.
Chubby sticky asi všichni znáte, a já vím že tuhle sadu prodávají v Sephoře.
A tyhle Kate rtěnky u nás neprodávají , ale vím že je prodávají ve Francii a tam v
 létě pojedu, tak je snad pořídím.
Make Up


Takovýhle hadříky si musím pořídit. Ty kalhoty jsem už někde viděla tak si je určitě koupím.
Ten svetr bude někde v New Yorkeru nebo v Terranově. A ty šaty asi koupím na netu.

Dream
No boty jsem dala na jeden obrázek, protože tohle je dle mě sen každé ženy.
Obzvlášť se mi líbí ty modré. Ale jsou strašné drahé a do tanečních mi koupí jen nějaké  obyčejné.

Boots
NEZAPOMEŇTE NA GIVEAWAY!!

2 komentáře:

  1. taky ráda nosím vysoké podpatky;) a jinak já nejsem nějaký zastánce náhražek, ale fakt dost dobrá "kopie" Naked je od MUA Undressed, mamka ji má a je fakt dost dobrá, konzistence i odstíny jsou skoro úplně totožné;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, už jsem ji viděla, ale jde o ten pocit mít tu "úžasnou, drahou a slavnou" paletku :D

      Vymazat