neděle 6. ledna 2013

Vyhlášení Giveaway

Ahoj, tak tu mám vyhlášení Giveaway, Docela mě dostalo že někteří lidé nebyli Followeři a stejně chtěli vyhrát. Tak jsem je vyřadila. Těch pravých účastníků bylo tedy 35 a já jsem docela ráda, že vás nebylo moc, protože tak měl každý docela dost velkou šanci na výhru. No každopádně vyhrává číslo 2 a to je...
Tramtaradá!!! Klára Rouzková! 
Takže já moc gratuluji výherkyni a my se teď domluvíme přes mail.

Ale nebojte, protože už chystám další giveaway, která se vám jistě taky bude líbit.

3 komentáře:

  1. Ahoj asi to bude znít blbě :) Ale můžu se zeptat ak tě můžu sledovat .? Nemůžu to nikde na blogu najít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na hlavní stránce bloggeru je tlačítko přidat blog. Je nalevo v rohu ;)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat