čtvrtek 31. ledna 2013

SWAP

Ahoj,
tak konečně je vysvědčení za námi. Moc velkou radost z něho nemám, ale co se dá dělat. Jsem šťastná, že jsou prázdniny a že bude pár dní bez té továrny na neštěstí. V sobotu jedu s kamarádkou nakupovat, tak určitě napíšu o mých nových kouscích. V posledních dnech přemýšlím o SWAPU. Viděla jsem ho několikrát na youtube a nedávno i u Mii na Kisbooku. Pro to co nevědí o co se jedná - SWAP je výměna určitého počtu produktů s jiným bloggerem. Většinou to jsou ty neoblíbenější produkty toho bloggera a tak si může ten druhý "rozšířit obzory". Vidím to hlavně mezi lidmi z různých států, protože tak se mohou lidé získat produkty, které by jinak sháněli dost těžko. Ale já bych to moc ráda podnikla i s někým z ČR.  Takže pokud by měl někdo zájem se mnou udělat SWAP tak mě kontaktujte pomocí mailu.
A tady přikládám video se SWAPEM od jedné bloggerky, kterou mám moc ráda. Upozorňuji že je trochu trhlá!!

4 komentáře:

  1. To video je skvělé, dobře jsem se pobavila, je taková sympaticky trhlá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ona je skvělá, dvě nejlepší části jsou se zlatýma rybičkama a s ponožkama :D

      Vymazat
  2. Úžasné video :D Strašne som sa zasmiala a dostala úžasné veci :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, swap určitě vyzkoušej a pokud hledáš někoho na výměnu, doporučuji FB stránku https://www.facebook.com/groups/319131308206346/
    Jsem tam jako administrátorka a máme už 236 členů :)

    OdpovědětVymazat