pondělí 14. ledna 2013

Essence - Snow Jam Collection

Ahoj,
dnes jsem byla v Berlíně a všimla jsem si tak nové zimní kolekce od Essence. Nevím Jestli je tahle kolekce i v Česku, ale v dnes nebo zítra to omrknu. No každopádně tato kolekce obsahuju 4 nové laky. Jsou to stejné laky jako u colour&go, ale s unikátními odstíny. Všechny jsou docela pěkné, takže jsem koupila všechny kromě toho bílého, protože takový mám nově od China Glaze. Koupila jsem si taky obě oboustranné tužky na oči, jedna je tmavěmodrá a bílá a druhý tyrkysová a světle šedá.  Zatím jsem zkoušela jenom tu tmavě modrou a je skvělá,  pokud tuhle kolekci opravdu objevím i u nás, tak si koupím i pigmenty a možná, že dělám i nějaký tutoriál na líčení s těmito pigmenty.
Ještě bych chtěla říct, že jsem si u Labradoory v blogsale objednala několik věcí a o jejich rozbalování taky napíšu nějaký článek.



1 komentář:

  1. Z téhle limitky mám všechny 3 laky na nehty.. a názor? Propadák! Odlupují se hned běhen druhého dne! :( Ale jinak moc příjemné barvy :)

    OdpovědětVymazat