středa 23. ledna 2013

Všechny mé štětce / All my Brush

Ahoj,
už mě nenapadá co bych udělala za článek. Nějak kvůli škole nemám na nic nuladu. No nakonec jsm se přemohla a nafotila jsem fotky pro nový článek. Jenže se mi nějak popo blogger, takže se mi odstavce píšou všelijak, tak snad to nebude vadit.
Štětců nemám nějak extra moc, myslím ,že tak akorát.
1. Klasické pěnové aplikátory z DM. Jsou dobré, ale už je na nic moc nepoužívám. Bylo jich v balení 5 a stály 45,-
2. Štětec na oční stíny od Elfu ze základní řady. Je skvělý, nepelichá, jediné co mi vadí, je že se mi při umývání namočila ta spára uprostřed a teď ta kovová část odpadává. Stál 39,-
3. Blendící štětec, opět od Elfu. Mám ho krátce, ale je dobrý, blendí se s ním dobře. Stál 39,-
4. Houbičkový  štětec od Oriflame. Je to můj úplně první štětec a ukradla jsem ho mamce, takže nemám ponětí kolik stál, ale určitě nějak drahý nebyl.
5. Štětec na linky od Elfu. Je z řady studio, takže je "profesionální". Linky se s ním malují dobře, nemám co bych vytkla. Stál něco kolem 90,-.
6. Štětec na Make-up od Elfu ze základní řady. Je dobrý, ale já radši používám kabuki, je to rychlejší. Stál 31,- ve slevě, normálně stojí 39,-
7.Štětec na bornzer a tvářenku od Elfu z řady studio. Je fajn, akorát jsem ho umyla a rozčepýřil se, takže teď zabírá trochu moc velkou plochu a mám od trářenky půl obličeje, takže si  asi objednám jiný. Stál 90,-.
8. Minerální štětec na tvář od Elfu. Je univerzální na tvářenku, bronzer a pudr. Mám ho doma asi 3 dny a zatím je super.
9. Kabuki štětec od Yves Rocher. Je skvělý. Je cestovní, takže někde doma na něj mám víčko. Používámho make-up, pudr a někdy, když spěchám, ho použiju i na tvářenku. Ten prstenec se dá posouvat, takže ho můžu jakkoliv zhustit. Stál 199,-.
10. Štětec na rty od Elfu z řady studio. Na nic moc ho nepoužívám, jen když si chci namíchat nějaké dva odstíny rtěnek. Stál 90,-

4 komentáře:

  1. Tolik štětců! :D Já mám jeden na pudr a druhý na stíny a nevím, co bych dělala s dalšíma :D

    Katelin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny si využití najdou, ale samozřejmě všechny nevyužívám denně, protože když spěchám do školy nemám čas si nanášet gelové linky nebo si pracně potírat rty. Ale když je nějaká akce rozhodně je lepší jich mít víc ;)

      Vymazat
  2. většinu těch štětců od elfu co máš mám taky a taky jsem s nima spokojená ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si teď objednávala pár štětců od MUA a jsou fajn, ale jen kvůli štětcům se mi tam nechce objednávat, takže jsem ráda, že štětce od Elfu jsou taky fajn a můžu si objednat ty :-)

    OdpovědětVymazat