středa 2. ledna 2013

China Glaze - Boggie

Ahoj,
dneska mám lak od China Glaze v odstínu Boggie. je to taková Švestková barva se stříbrným schimmerem. Má takové stříbrné odlesky, díky kterým se na světle odráží do všelijakých barev. Lakuje se skvěle, stačí dvě vrstvy. Čím víc se na něj koukám, tím víc mě ta neobvyklá fialová fascinuje. Rozhodně ho doporučuji.
Tenhle lak je z Vintage Vixen Kolekce. ze které mám opravdu hodně laků.
NEZAPOMEŇTE NA GIVEAWAY!!

5 komentářů:

  1. Ten je nádhernej!!! Máš laků od China Glaze hodně?

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá doře! Kde si ho koupila a jaká je přibližná cena? Kdybych ho musela objednávat ať vím jestli nebude zbytečné si kupovat jeden a paltit víc za poštovné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem slepá... nevšimla jsem si že o tom máš napsáno v jiném článku a vzhledem k tomu že na tvůj blog jsem narazila až teprve teď tak jsem o tom neměla ani tušení :)) Ale ta barva je opravdu nádherná!!

      Vymazat