čtvrtek 24. ledna 2013

Vyhlášení 2. Giveaway


Ahoj,
omlouvám se za absenci příspěvků, ale tenhle týden byl namáhavý a já neměla čas na psaní. Zveřejňovaly se se příspěvky s nehty, které jsem udělala už předem a všimla jsem si, že barvy se vám líbí. Ještě před vyhlášením bych chtěla upozornit pár lidí, že opět někteří nesledovaly a vám to je k ničemu, jenom mi přiděláváte další práci a já musím všechny prověřovat. Takže pravých lidí se přihlásilo 47. No, ale teď jdeme na to na co asi všichni čekají. Vyhlášení giveaway. A štastným výhercem se stává :
Nykita Miloušková! Já výherkyni moc gratuluji a hned jdu kontaktovat přes mail.
Jinak chci někdy uprostřed  února uspořádat další giveaway a tentokrát bych byla ráda, kdybyste mi napsali o co chcete hrát. Můžu sehnat nějakou paletku od MUA, ELFu nebo NYXu. Klidně i rtěnky nebo tvářenky, prostě cokoliv. Zkrátka chci abyste výhru měli co nejhezčí a abych tam zbytečně necpala věci co nikdo nebude chtít.

3 komentáře:

  1. Jé to je úžasný. Nemůžu tomu uvěřit opravdu moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. výherkyni moc gratuluji, jinak nějaká paletka třeba od MUA by byla super:)

    OdpovědětVymazat