neděle 27. ledna 2013

Essence - Home sweet home

Ahoj,
jak jste se dnes měli? U nás doma se sešla celá rodina a rozdělila se na dva tábory, na Zemanův a Schwarzenbergův, což je dost otrava. Nechápu, proč je kolem toho takovej kravál, obzvlášť, když tam babička vyřvává, že prezident stejně nic nedělá a je tam je pro parádu :D No ale co, hádám že jste si všichni všimly nové kolekce Essence s názvem Home sweet home. Hodně jsem o ní četla, ale kvůli učení jsem se nikam nedostala. Mám v plánu se tam stavit příští týden, ale bojím se, že bude vyprodáno. Pokud nebude, tak si koupím tu růžovou tvářenku, obě rtěnky a všechny stíny. Moc se mi líbí i laky, ale mám už doma stejné od China Glaze, takže by to byla zbytečná investice.
Pokud s některým produktem máte zkušenost, rozhodně mi ji napište.
petralovelyhair.blogspot.cz

1 komentář:

  1. Mám ten hnědý stín a je sice hezký, ale houby vydrží :D I s bází to není zrovna hitparáda, ale vyloženě špatnej není, záleží, co od něj čekáš :-)

    OdpovědětVymazat