středa 9. ledna 2013

Favorite Cosmetic 2012

Ahoj,
tento článek jsem už nějakou dobu plánovala, ale furt na nic nemám čas.
Oblíbených výrobků mám opravdu hodně, ale aby tenhle článek nebyl moc dlouhý, vybrala jsem ty nejoblíbenější věci, které jsem objevila opravdu až v roce 2012. No tady je společná fotka.
Jako první je balzám na rty od Body Basicu. Je s příchutí jablek a melounů a já mám doma i pomeranč a maracuyu. Je opravdu skvělý. Jak na fotce vidíte mám ho úplně prázdný, už jen zbyteček, který dopoužiju příští týden. Na rtech je bezbarvý a má takovou měkkou voskovou konzistenci.  V zadu se píše něco o mandlovém oleji, ale mám ho hodně omlácený a tak toho moc nepřečtu.
Můj oblíbený krém na ruce. Je s olivami a ruce jsou po něm krásně hebké. Já ho dostala k narozeninám, a používám ho denně, hlavně teď v zimně, když pokožka potřebuje vyživit. Je z nějaké rostlinné kosmetiky a to je všechno co jsem vyčetla.

Tuhle paletku stínů od elfu miluju. Je krásně barevná a je v ní cokoliv potřebuju. Ty přirozené odstíny používá denně a ty barevnější jen. když mám náladu.
Další oblíbená věc je fixa na oční linky od elfu. Elf se v poslední době stal mou oblíbenou značkou. Tahle fixa je skvělá, ale má strašně divné víčko, které občas vystřeluje a nedělám si randu, vystřelilo mi do oka. Jinak mi vyschlo, protože jsem ho špatně dovřela, ale jinak se s ním ta linka dělá skvěle a je opravdu voděodolná.
Tohle má být rozjasňující tužka na oči. Nevím co to přesně znamená, ale je taková měkká a kreslí jen tak jemně, tak snad to znamená tohle, protože jinak je to pěkný šunt. Já mám odstín coffee a když chci udělat nějaké přírodní líčení nebo jen jemně zvýraznit spodní linku, je dokonalá. Na eshopu stojí 39kč což je podle mě skvělé.
Můj neoblíbenější štětec je od elfu a je to ten klasický na stíny. Mám ho moc ráda, hlavně proto že nepelichají a nemám po něm na očích chlupy.

Tahle řasenka od AVONu je divná, ale skvělá. Jak vidíte, vypadá že nemá žádný kartáče, má jen takové výstupky, ale je dokonalá. Nedělá hrudky a řasy skvěle prodlouží a zatočí. Můžu ji vřele doporučit.
Rtěnky naprosto miluju a tahle od rimmelu je skvělá, na rtech vydrží asi 3 nebo 4 hodiny, ale já si furt šudlím rty, ta možná vydrží víc. Ta barva se mi hrozně líbí, je to odstín 05.
Tohle je olej na vlasy od AVONu. Je naprosto skvělý. Nanáší se po umytí vlasů a vlasy jsou po něm "hebké a nadýchané". Já ho mám hrozně ráda a rozhodně doporučuji.
Tahle tvářenka od essence je z kolekce breaking down. Byl jen jeden odstín a to 01 Renesmee Red. Je to docela pygmentovaná barva, ale když na ni použiji dobrý štětec je krásná. Hádám že už není nikde k dostání.
Tenhle lesk se mi hrozně líbí. rty zbarvujeje třpytkatý, a když jdu do školy za tmy, tak trocha třpytek se hodí.

1 komentář:

  1. Spoustu věcí doporučuješ pořád a jak to vypadá, tak jsou opravdu geniální. Jedinou zkušenost mám ale jen s paletkou stínů, kterou taky doporučuji.

    OdpovědětVymazat