pondělí 25. února 2013

Únorový Senzabox

Ahoj,
konečně mi dorazil nový Senzabox. Je to úplně nové balení, nový vzhled krabičky i její design. Ta krásná kombinace žluté a růžové ♥
1. Crabtree&Evelyn avokádový krém na ruce. Je moc pěkný, voňavý, ale byl už v prvním boxu a ještě ho mám, takže nic moc.
2. Dove klasický drogérkový sprcháč, nevím co by se o něm dalo napsat.
3. Ryor krám na obličej. Nemám vůbec žádný problém, Ryor mám ráda a krém na obličej se hodí vždycky.
4. Lush Lemon Flutter. Je na pečování o nehtovou kůžičku. Moc pěkně voní a nemám co bych vytkla, protože na něco od Lush čekám už dlouho ;)
5. Make up forever Řasenka. Je moc pěkná, ale doufala jsem, že bude něco jiného od MUFE, třeba ta jejich pověstná tužka.
6.Nib&Fab Coconut Latté máslo. Krásně voní, ale bylo i v ladyboxu, takže je mám 2 a to je mi celkem k ničemu. Ale jo, je dobré.
Celkově Box fajn, potěšili mě 4 věci z 6. Mrzí mě ten Dove sprcháč, ten mohli nahradit něčím jiným.

Objednali jste si taky Senzabox? Nebo jste si oblíbili spíše konkurenční ladybox? A co na krabičky říkáte?

4 komentáře:

  1. mňa by celkom dosť sklamal tento mesiac...

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, Crabtree&Evelyn mají vždycky tak krásné obaly a od Lush už si dlouho chci taky něco objednat, balíček se moc povedl! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem s únorovým boxem moc spokojená, Dove mě prvně taky tolik nenadchnul, ale když jsem ucítila tu vůni.. no, co budu povídat, už mám doma normální velké balení :) Akorát z Lushe sem chtěla cokoliv kromě masážítka a ano, co sem dostala.. :) Ae i tak jsem moc spokojená!

    OdpovědětVymazat