čtvrtek 21. února 2013

China Glaze - Mignight Kiss a Cheers to You




Ahoj, 
dnes vám chci ukázat rovnou 2 laky, které jsem měla minulý týden. Jsou to laky od China Glaze v odstínech Midnight Kiss Cheers to You. Jsou to takové krásné třpytivé laky, zlatý a stříbrný. Zlatá je dle mě naprosto originál, moc zlatých laků jsem neviděla, tak jsem tento musela hned koupit. Je opravdu zlatý, se spoustou třpytek. Já ho mám prostě ráda. Naopak stříbrných je teď na trhu miliarda, jenže na něj byla akce, tak jsem neodolala. Je to China Glaze, což pro mě značí dobré krytí i výdrž. Oba dva jsou z Vánoční kolekce roku 2010, která má strašně dlouhý název. Ten zlatý rozhodně doporučuju, a ten stříbrný je fajn, ale  rozhodně  se dá nahradit

3 komentáře:

  1. mám takéto laky rada ;) obidve sú úžasné :))

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  2. tak ten zlatý je opravdu parádní, kde se dají koupit prosíím? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na stránkách hairbeauty.cz. Konkrétně ten zlatý na
      http://www.hairbeauty.cz/e-shop/nehtova-kosmetika/laky-na-nehty/290-china-glaze-midnight-kiss/

      Vymazat