pátek 15. února 2013

Yves Rocher - Hydra Vegetal Cream

Ahoj,
myslím že hydrataci obličeje potřebujeme všichni. Já jsem nějaký kvalitní krém hledala už dlouho a konečně jsem narazila na tento. Předtím byl mým oblíbencem krém z rostinné kosmetiky, který jsem dostala k Vánocům.
Značku Yves Rocher mám ráda. Jak pečující tak i dekorativní kosmetika mi sedí a dle mě je opravdu kvalitní. Tenhle krém stojí teda 370kč, tak ještě aby kvalitní nebyl. No, ale teď něco o něm. Je z řady Hydra Vegetal, ze které mám ještě čistící gel a hydratační čistící vodu. Je příjemný, má takový ten chladivý účinek, ale co je hlavní - opravdu pleť skvěle hydratuje. Je klasicky bílý a lehký. Používám ho ráno, hned jak vstanu a večer, těsně před tím než jdu spát. Mám teď koupenou druhou krabičku, první je skoro pryč, a to jí mám teprve 1 měsíc. Není to tím, že by byla sklenička malá, ale tím že třeba o víkendu si tu pleť mažu pořád. Já mám prostě ráda, když je ta pleť hebká a krásně hydratovaná. Podle letáčku je na normální až suchou pleť, ale já mám pleť spíše mastnou a přesto funguje skvěle.
Dále bych chtěla, že giveaway bude o paletky MUA a vyhlásím ji dnes večer, tak doufám, že se těšíte.






3 komentáře:

  1. Taky svou pleť hydratuji, ale fakticky extrémně, protože se mi má kůže dosti loupe. Navíc používám taky tento hydratující krém a musím ho jenom vychválit, protože mi velmi na mou pleť pomáhá :))

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem od Yves Rocher krém z předchozí řady Hydra specific a byl taky skvělý, hodně hydratační :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja by som zas chcela ten očný krém z tejto rady... zistila som, že je náhodou dosť ťažké nájsť v bežnej drogérii( aspoň tu u nás) slušný očný krém, ktorý by nebol určený pre 30 a viac rokov... :D

    OdpovědětVymazat