středa 6. února 2013

Všechny mé Laky / Alll my Nail Polishs

Ahoj,
dnes vám chci ukázat moji sbírku laků na nehty. O tohle téma mi už párkrát napsali, tak proč ne. Je jich opravdu dost, mám jich okolo 130 a proto jsem se rozhodla jen pro takový průřez, abych vám ukázala nějaké své oblíbené značky. Jak asi většina z vás ví, mé nejoblíbenější laky jsou od China Glaze. Od této značky mám 42 laků. Všechny mám alespoň 3x vyzkoušené, a když nějaký používám delší dobu napíšu o něm recenzi. Moje další oblíbená značka je OPI. Od této značky mám asi 16 laků. Jako u China Glaze mám všechny párkrát vyzkoušené, ale recenze o nich nedělám často, protože jsou docela drahé a China Glaze je pro mnohé výhodnější a přesto kvalitní značka. Další značka, kterou mám ráda je Essie. Od Essie jsem předminulý týden udělala velký nákup, a ze 3 laků jich mám 12, což mi přijde super. Už jsem vyzkoušela všechny kromě šedozeleného v odstínu Da Bush, který si chci vyzkoušet zítra. Z drogérkových značek mám nejraději Essence a Miss Sporty. Essence hlavně kvůli úžasnému spektru barev a díky velmi častým limitkám, které jsou úžasné. Miss Sporty mám ráda hlavně pro jejich rychleschnoucí laky, jejich výběru barev a díky zajímavým nápadům jako je třeba svítící nadlak. Co se týče kvality není Miss Sporty zrovna nic skvělého, tyhle laky mám většinou tak 2 - 3 dny, prostě dokud mě nezačnou štvát rýhy a stopy po peřině :) Mám i spoustu laků třeba z časopisů, nebo od kamarádek, které nejsou značkové, ale přesto je mám ráda.
No tady je pár fotek :





6 komentářů:

  1. Bože toľko lakov mať :D síce ja ich mám asi 40 ale aj tak :D ale sú krásne to sa musí nechať :)

    Pozývam na Giveaway ktorá prebieha u mňa o krásne sako Gui Mattiolo: http://spwfashion.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda,já jsem většinu mých laku rozdala,protože jsem takové ty barvy jako zelená , modrá a žlutá vůbec nenosila a teď už utracim pouze za laky "must have" :D

    OdpovědětVymazat
  3. China glaze a OPI sú dve značky, na ktoré si brúsim zuby už dlho, no v mojom meste sa k nim dostať nedá.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, China Glaze u nás v kamenném obchodě neseženeš a OPI jen v Praze, takže bohužel většina Republiky musí objednávat přes internet. Zkus stránky HairBeauty.cz, dost často tam mívají různé akce, takže tam lak seženeš klidně i za 75kč, což je naprosto úžasná cena ;)

      Vymazat
  4. jéééé, tolik laků bych chtěla taky :)

    OdpovědětVymazat
  5. jéééé, tolik laků bych chtěla taky :)

    OdpovědětVymazat