neděle 10. února 2013

Všechny mé Řasenky / All my Mascara´s


Ahoj,
dnes bych vám chtěla ukázat všechny mé řasenky. Není jich moc, ale na moje potřeby to bohatě stačí.

1. Tohle je řasenka z AVONu. Je zvláštní, jakoby neměla štětinky, ale nějaké miniaturní tam jsou. Je skvělá, řasy neuvěřitelně vytáhne, a příliš je nezhustí, takže vypadají opravdu přirozeně. Nevím kolik stála, protože jsem ji dostala k narozeninám, ale počítám tak 120kč.
2. Řasenka z Yves Rocher, kterou jste mohli dostat v ladyboxu. Je prodlužující i zhušťující, ale moc řasy nezhušťuje. Stále 100kč, ale já ji koupila ve slevě ze 75kč.
3. Asi nejlevnější drogérková řasenka. Od Miss sporty za 69,- Já ji zbožňuju, protože má všelijaký kartáček a tak mi řasy protáhne i zhustí.
4. Řasenka od Giordani Gold za 289kč. Je dobrá, ale za takové peníze jsem čekala víc. Z těchto 5 ji mám ráda nejmíň.
5. Řasenka od Oriflamu, která krásně prodlužuje řasy a strašně dlouho drží. Líbí se mi i ten obal s Liselotte Watkins, z téhle kolekce mám i  lesk a pudr. Stála 200kč

2 komentáře:

  1. Ani som netušila, že Avon má riasenku Little red dress :-O

    OdpovědětVymazat
  2. wow, vyčerpávající. Nečekala bych že má někdo najednou tolik časenek :)

    OdpovědětVymazat