pátek 22. února 2013

China Glaze - Papaya Punch

Ahoj,
dnes jsem měla trochu nervy a tak jsem seškrábala ten zlatý. No ale hned jsem to napravila a hned jsem nanesla nový lak v odstínu Papaya Punch. Přijde mi trochu tekutější, tak se trochu rozlévá na kůžičku. Pevný je dost a díky krémové konzistenci má i dobré krytí. Je to taková neobvyklá zářivě oranžová barva. Rozhodně ho doporučuji, protože si myslím, že s tou tekutostí mám jen vadný kus. Je z letní kolekce Island Escape. Je moc pěkný a já chtěla něco co by oživilo ten pochmurný zasněžený den.

7 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na nehtech vydrží okolo 4 dnů bez škrábnutí, pak se objevují rýhy a odloupává se. A ráda se zapojím :)

      Vymazat
  2. dokonalá farba ;) náš tréner to bola pomarančová nie oranžová :D

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto starou retro barvu si čím dál více oblibuju ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Aká krásna farba!
    http://alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat