středa 13. února 2013

Všechny mé rtěnky / All my Lipstick

Ahoj,
dnes bych vás chtěla seznámit se svou sbírkou rtěnek. Nemám jich moc, ale všechny využiju a všechny mám ráda a někdy si i různé barvy mixuji, takže opravdu nemám nouzi. Vždy vám o rtěnce napíšu kolik stála, kde jsem jí kupila a něco o barvě či používání. Chtěla bych ještě dodat, že tohle nejsou úplně všechny moje rtěnky. Některé, jako BarryM nebo Smooch mám u táty, takže jsem je nemohla popsat, ale mám tu na ně samostatné recenze.
RŮŽOVÉ

1. Rtěnka od Rimmel Kate Moss v Odstínu 05. Je to moc pěkná růžovo-červená rtěnka. Je dlouhotrvající, takže trochu vysušuje, ale s balzámem to není vůbec žádný problém. Já ji koupila v Tetě za 129kč.
2. Rtěnka od ELFu ze základní řady v odstínu Classy. Je to studená růžová barva. Je krémová, moc dlouho nevydrží a hodně zalézá do vrásek. Já si už další nekoupím. Na čaských webovkách stála 39kč.
3. Rtěnka od ELFu ze základní řady v odstínu Flirtatious. Je to taková teplá šťavnatě růžová barva. Je stejná jako Classy, krémová, ale s mizernou výdrží. Stála 39kč.
4. Rtěnka z Chibo. Dostala jsem ji v sadě k 12. narozeninám a normálně ji používám. Je trochu méně pigmentovaná, ale je jí hodně, takže mi to moc nevadí. Nevím kolik stála protože jsem jí dostala a myslím že už k dostání nebude.
5. Rtěnka od Catrice z Kolekce Ultimate Shine v odstínu Mr. Brightside.Je to pěkná růžová se stříbrným schimmerem. Mám ji z výprodeje u Labradoora, jinak ji koupíte v Rossmannu za asi 100kč.
 ČERVENÉ

6. Rtěnka od Oriflamu v Odstínu Fuschia Red. Je to  svítivě červeno-fuschiová barva. Je dobrá, ale moc dlouho nevydrží. Dostala jsem jí k vánocům, ale jinak stojí okolo 109kč.
7. Rtěnka u Chibo je opět ze Sady. Je to opravdu hodně pigmentovaná růžovo-červená barva.
8.Tohle je jediná kosmetická věc, kterou jsem kdy koupila u vietnamců. Stála 25kč a byla nádherně pigmentovaná, já jí prostě neodolala. Používám ji hodně. Je taková vosková, ale na rtech vydrží přinejmenším půl dne.
9. Rtěnka z AVONu v odstínu Christina. Já ji nechala na topení a ona se rozpiplala. Je to ale hezká červená barva se spoustou třpytek, takže jsem ji nevyhodila a nanáším ji štětečkem. Dostala jsem jí, takže nevím kolik stála.
OSTATNÍ
10. Opět rtěnka z Chibo. Je to stříbrný odstín a používám ho, když chci zjemnit nějakou výraznou barvu.
11. Rtěnka z Chibo ve fialovém odstínu. Je pěkná, a když se nanese jemně, tak se dá nosit i během dne.
12. Rtěnka od Miss Sporty v odstínu 036. Je to taková perleťová růžovo-fialová barva. Já ji mám z Tety za 45kč
13. Rtěnka od Oriflamu z Very Me kolekce Click It. Jě to fuschivě červená tekutá rtěnka. Já ji používám hodně, takže vidíte že už jí mám opravdu málo. Stála 69kč.

6 komentářů:

  1. ta od toho oriflame je ale zvláštní :D

    OdpovědětVymazat
  2. mojí nejoblíbenější rtěnku od rimmelu už neprodávají, sakra! :D jako vždy když mi něco vyhovuje tak už to nedělají! byla to rimmel colour show off
    nádherné matné barvy! achjo! chci mít další odstín!
    takhle vypadají:
    http://3.bp.blogspot.com/_K-Xz3c9hTQc/TTP-bGUywxI/AAAAAAAAEMg/jIO3bcOV41E/s1600/rimmel%252Bcolour%252Bshow%252Boff%252Blipsticks%252Bswatches.jpg

    OdpovědětVymazat
  3. máš jich opravdu hodně!:D Já od elfu zatím nevlastním popravdě ani jednu, ale při další objednávce určitě nějakou přihodím!:))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ta růžová v odstínu Classy od Elfu, ale jednou jsem si tam už jednu pořídila a tak mám vyzkoušeno, že barva možná hezká, ale rtěnka rty tak vysuší, zvýrazní každou šupinku, všechno, takže bohužel se do rtěnek od Elfu už moc nepohrnu.

    OdpovědětVymazat