sobota 16. února 2013

Misa - Touch the Rainbow

Ahoj,
dnes mám lak od Misa v odstínu Touch the Rainbow. Je to můj první lak od Misa. Je pěkný, skvěle se lakuje, ale potřebuje víc vrstev, teď mám tři, takže krytí nic moc. Výdrž je ale skvělá, tahle fotka vznikla 3 dny po nalakování. Má v sobě stříbrné odlesky a schne krásně do saténova. Trochu mi připomíná jinovatku. Moc se mi líbí, ale byl dost drahý, takže nevím, jestli si pořídím další.

5 komentářů:

  1. Je docela pěkný :) Jájsem o Mise nikdy neslyšela, ale jak koukám na net, tak to zas tak slavná značka není :)

    OdpovědětVymazat
  2. ááá jsem malej úchyláček na laky, takže pokaždé co jdu do drogerky nebo kolem nějakého obchůdku neodejdu s prázdnou:D a tohle je nádherná barvička:))

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký, mám teď podobný ale nějaký obyč :D Potřebovala bych nějaký co něco vydrží :3

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekný lak, taký jemnučký, ale ja si skôr kupujem pestrejšie alebo tmavšie..ale milujem všetky farby na nechtoch :D stále eperimentujem..

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tenhle lak je nádhernej! Je takovej hezky pastelovej a jemnej ale zato originální a nevšení.

    OdpovědětVymazat