středa 6. února 2013

Obří Dilema

Ahoj,
mám před sebou 2 docela velká dilema. Není to nic šíleně důležitého nebo úžasného, ale já se prostě nemůžu rozhodnout. První je nová grafika blogu. Jak říkám blbost :) Nemůžu se rozhodnout mezi stávající růžovou a mezi modrou. Růžová mi přijde k líčení dobrá ale koukat se na ni dlouho mi nedělá dobře. Mezitím co modrá je hezká, neutrální, ale zase se moc k líčícímu blogu nehodí. Já vím sem divná, že kvůli takový prkotině píšu článek, ale je tu i jiné VĚTŠÍ dilema - O jakou paletku mám uspořádat GIVEAWAY!! Ano, ano, jak jsem slíbila, uprostřed února uspořádám Giveaway. Jenže nevím o jakou paletku, protože jste mi napsali jenom 3x, a každá odpověď byla jiná :D Jednou ELF, podruhé NYX a potřetí MUA. Tak kterou značku chcete? Proto jsem se rozhodla uspořádat anketu, a kde bude do 14. února ve 22:00 nejvíc hlasů, tak o tu paletku další den uspořádám giveaway. Doufám že se těšíte, protože tentokrát to nebude úplně normální random, ale .... Moje milovaná kočička Dafinka!! Je to andílek a miluje papat papír, takže pro losování je jako stvořená :) Já vím píšu trochu trhle ale je půlnoc a já kvůli blbé grafice nemůžu. No tak doufám, že v anketě budete hlasovat, abyste dostali takovou paletku, jakou budete milovat :)
A na závěr přidám fotku mého andílka co se strašně nerad fotí ♥

3 komentáře:

  1. Hlasovala jsem pro MUA, tak snad se dočkám :))
    Katelin.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som hlasovala tiež za MUA ;) a cica je krásna ;)

    Pozývam na Giveaway ktorá prebieha u mňa o krásne sako Gai Mattiolo: http://spwfashion.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. mám též černého kocourka ♥ ale ten můj je překrmený prasátko :D

    OdpovědětVymazat